Friday, October 15, 2010

HoLy DaY

Masa :12.31 a.m
Tarikh : 15/10/2010

Hanya tinggal tak sampai 48 jam untuk vacation aku ke U.K...

Tapi...

Mood aku masih macam biase....duk terbaring atas katil sambil termenung tengok siling..tak de pon nak terlompat terkinja-kinja konon xcited nak g berjalan2...barang2 pon masih belum siap dipacking..rase macam biase je...entah, mungkin masih awal lagi kot..huhu

Yang bagusnye...

Barang-barang yang orang U.K pesan semua sudah dibeli...walaupon susah nak cari, tetapi berusaha gak cari..maklum laaa,bkan senang diorang nak dpt makanan dari Malaysia kan..mane nak cari ikan kering kat U.K...mungkin ade laaaaa kot kat chinatown, tapi aku bawak spesel punye neh...dari tawau lagi...fresh n menjilat jari kaki~

Pagi esok aku nak kene setelkan satu lagi assignment...walaupon nak g holiday, tapi alhamdulillah masih lagi boleh untuk fokus pada study aku...nant kalu duk pikir pasal assignment tgh jln2 tu, xbest lak kan..so bek setel siap2..

Mungkin malam sok mood xcited holiday tuh datang laaa kot...ataupon nanti kat airport baru datang ke...tak tau laaa..

Tapi yang pasti, aku akan cuba enjoy holiday neh to the fullest.....insyaAllah..

No comments:

Post a Comment