Saturday, July 17, 2010

CiNTa YanG BuTa~

Baru sahaja selesai menonton video klip kiss...

Sedih memang sedih,tapi betol ke masih wujud golongan pecinta seperti ini??

Kalu tanye aku yang memang sah terbukti tak brape nak romantik sangat neh,aku senang je jawab "tuhz semue crite je,mane ade dalam dunie sebenar."

In fact,kalu berlaku kat diri kite sendiri pon,mesti kite pikir 2 3 kali gak kan nak buat pengorbanan macam tuh...derma mate neh bukan macam derma darah,yang senang2 je leh derma tanpa pikir panjang..neh soal mate beb,yang kalu ko derma,terus ko da xnampak ape2 da..siang dan malam same je..gelap tanpa cahaya.

Orang kate,cinta itu buta.tapi aku pulak nak tanye,sanggup ke kita buta disebabkan cinta???tepuk kepala,sila tanye pasangan masing2 yer... :)

p/s : jangan tanye aku,kerana aku sendiri xtahu jawapannye

2 comments:

  1. frankly speaking, im not someone yang believe yang cinta tuh sgt buta... buta sipi2 tuh maybe lah.. cthnya,kadang2 kalau awek tak makan, sanggup drive dari seremban sampai KL semata2 nak makan sama2 tuh (case spt ini berlambak)... tapi yang herannya, dewasa ini (cewah), ramai yang senang2 cakap i love u (as if benda tuh kalau dilafazkan buleh kenyang seminggulah"... hahahaha

    ReplyDelete