Sunday, September 26, 2010

GaDiS MaLaYa

Burp...Alhamdulillah~..perut kembong banyak sangat melantak memenuhi tuntutan nafsu rumah terbuka...

Hari ini aku g rumah terbuka member kepada ayah aku yang wat kat pwtc...pergh,gile grand majlisnya...aku masuk2 je dewan tuhz, mate aku cpat je scan stall makanan yang ade..maklum laaa,pagi tadi makan nasi dagang yang orang bagi semalam je..prut mule laa demand makanan yang best2 untuk lunch..hihi

Ade macam2 makanan..nasi lemak ade,kuey teow ade,satay ade,roti jala ade,roti canai ade,kuih muih ade...pendek kate smue makanan melayu ade..aku senyum lebar je tengok list2 makanan tu..hihi...aduhai prut,untung laaa nasib ko hari ni.. :)

Abes je ucapan,makanan 1st yang aku amik ialah satay...neh memang makanan feveret aku time rayer..tambah2 lak yang free..lagi laaa best..makan byk2 tp xyah kuar duit dari poket..hihi..yang tambah lagi best, ade performance live dari penyanyi feveret aku..ramlah ram..lagu oldskool beb.. “Kau Kunci Cintaku Di Dalam Hatimu” masih menyengat macam dulu...

Lagi ade Jamal abdillah, “Gadis Melayu” yang diubah jadi “Gadis Malaya”..Mila pon ade gak..lagu ape die nyanyi aku xtau, coz aku xminat pon si mila neh...

Haaa,lupe lak nak bagitau..kepada pminat2 siti nurhaliza di luar sane...n Datuk K (kalu ade pminat die laaa),sila laaa jeles ngan saye..muahaha..coz siti btol2 duk meja sbelah aku..n kebetulan aku duk mengadap die...so,slaku lelaki tulen n prasan macho,sempat jgak laaa aku main mate ngan siti..siti macam malu2 je bile die sdar aku tenung die...Datuk K yang prasan aku usha bini die ape lagi, terus mengacungkan jari tengah kat aku tanda protes...hihi

Patotnye siti kene nyanyi kat majlis tu...tapi aku da blah da before sempat dengar die nyanyi coz ayah aku ade kije len lak..n aku xpdulik pon,coz aku bkan minat sangat siti..yang penting,perut aku da penuh...hihi..cume agak frust coz xdpt nak amik gamba ngan diorang...aku duk kat meja dpan lak,xkan aku nak gedik2 kan..nant jatuh lak air muka bapak aku..huhu..so,xde laaa gamba untuk diupload di sini..

p/s : ayat2 yang bergaris tersebut adalah tambahan semata2..n tidak menggambarkan reality yang berlaku..

No comments:

Post a Comment