Monday, November 1, 2010

ANAK ITIK TOK WI MANDI DALAM KOLAM





Aku adalah seorang pemalas
Yer..aku memang malas
Diri tak sedar dah dekat nak exam
Tapi aku masih lagi malas




Bukan aku tak nak berjaya
Aku pon nak jugak jadi orang berguna
Aku juga cemburu tengok orang lain berjaya
Tapi aku neh pemalas

Aku nak kejayaan datang macam tuh je
Tanpa aku perlu berusaha
Tanpa aku perlu mengadap buku 5 jam sehari
Tapi aku masih nak berjaya
Memang malas kan?

Aku penuh dengan sifat malas
Bilik aku sengaje aku biarkan bersepah
Bukan aku tak suke bilik kemas2
Malah aku neh agak pengemas orangnye
Cume buat mase neh
Aku memang malas!




Herm...bile laaa aku nak berubah
Malam neh nekad dijadikan sebagai permulaan perubahan
Kuatkan hati untuk jadi rajin
Berazam untuk menggunakan masa sebaik2nya
Entah betul entah tidak
Itulah azam aku wat mase neh.. :)


1 comment:

  1. hahaha...moga azam anda berjaya!...gluck Pidinnnnnnnnnn!..hahahaha

    ReplyDelete