Monday, September 27, 2010

KaWiN

Malam neh mood gua memang laaa sangat flat....tak de semangat nak wat ape2 pon neh...

Tadi membe gua si khas kebetulan ade kol..ajak gua g kenduri kawin membe gua kat melake...erm,tapi kan..baru gua teringat..membe gua tu orang kelantan,kjadah lak nak nikah kat melake???

Tak pe laaa...da majlis die, ikot suke hati laaa die nak wat katne...Melake kan bandaraya bersejarah..so, mayb die nak hari bersejarah die dibuat di bandaraya bersejarah tu kot??herm...macam plik je tekaan aku tu...tak logik pon ade gak seposen..tak kisah laaaa..

Haaa..berbalik pada cerita asal..then, si khas tu ajak laaa gua join skali makan nasi minyak free..tapi sbab gua bizi, gua suh kem salam je laaaa..then die ajak plak gua tong2 beli adiah untuk membe gua neh...

Gua bab2 membe gua memang tak bekire...pantas gua capai wallet gua nak tengok brape leh bagi...rupenye dalam wallet ade 25 hinggit je...dush!cukup2 untuk wat bayar parking n makan gua je esok...gile miskin gua skang...sdeyh~

Jadi dengan rendah diri, gua nak ucapkan selamat pengantin baru pada membe gua..yang gua panggil sam je..name penuh gua da lupe..memory lost..dengan ucapan, sori tak cukup bajet nak beli adiah untuk ko...selamat berjimak!

No comments:

Post a Comment