Tuesday, September 28, 2010

TiDo PeTaNG

Sudah agak lame rasenye gua tak tido ptang..hari ni kebetulan kelas gua abes awal (padahal ponteng), sempat laaa gua menikmati tido ptang...hihi

Yang bestnye, gua siap bermimpi tu...erm, bkan mimpi basah yang lu orang semue tengah pikir skang neh yer..tapi mimpi yang btol mimpi..gua pon konpius lagi dengan mimpi gua...ade sesape yang pandai tafsir mimpi???

Tolong laaa gua tafsir mimpi neh yer...mimpi gua bermula camneh..

Gua mimpi jadi p0olis..gua drive kete perdane time tuh...kaler itam..gua tengah kejar seekor kete kancil kat highway..kenape gua kjar??gua pon xtau..

Race punye race...akhirnye bile gua da dekat nak pintas die, tetibe kene berhenti bayar tol lak (dalam mimpi pon ade tol eh..caya aaaa samy vellu!)..lepas je tol tuh, trus kancil tu pecut tinggal gua giler2 punye jauh...gua time tuh macam nak nangis tak cayer je coz gua pakai perdane beb..takde makne kancil leh pecut tinggal gua jauh camtu..jatuh nilai kejantanan gua~

Tapi gua tak putus asa...gua tetap kejar gak kancil tuh..hinggalah sampai satu selekoh, kancil tuh eksiden..

-tamat laaa mimpi gua di sini-

Mimpi gua terganggu dek ayah gua masuk belasah gua tetibe....haha..tipu je...ayah gua cume pelik nape gua balik awal..then, bile gua try sambung tido balik...da tak dapek da nak sambung mimpi tu..."connection lost"..

Sampai skang gua masih terkesima lagi dengan mimpi tu..kenapa gua kejar kancil tu???ape jadi ngan nasib driver kancil pas eksiden tu???

Semuanya tinggal misteri....gua pon maleh nak pikir...jadi, lu orang tolong laaa pikir untuk gua yer...gua mau layan berita..kot2 muka gua masuk tv ke..hihi

No comments:

Post a Comment