Monday, September 20, 2010

KeTiDuRaN~

Sedang menulis blog sambil menghisap rokok.....(motif nak bagitau???)

Setelah sekian lame cuti, rini aku jejak kaki ke sekolah..walaupon da menjadi tabi'i aku untuk tdo pagi time cuti2 (selagi matahari tak cacak atas kepala, jangan mimpi aku nak bangun), tapi sebab klas da start...rini aku bertindak luar tabi'i sket dengan bangun subuh then tak tido2 da...sampai2 kat kelas mate kuyu gile..terpakse stapler mate neh nk suh bukak punye pasal...erm,sila jangan percaye ye~..neh propaganda je

Rini sampai kat kelas awal..so sempat laaa kuar minum2 ngan membe klas aku..entah macam mane, ttbe terkeluar topik pasal nak wat bisnes n membe aku neh ttbe kencang semacam lak cakap pasal bisnes...aku yang bajet kencang neh pon da jadi slow tengok kekencangan diorang..rupenye2 2 orang membe aku neh memang penulis buku...macam2 buku yang diorang da tulis, mainly tentang keusahawanan Islam..Wah,hebat btol membe aku neh..terkesima sekejap aku sambil mengunyah roti canai..

Patotnye rini kelas pagi je..tapi petang ade kelas jgak..ganti kelas yang cancel untuk cuti rayer...DISH DISH!!aku menumbuk dinding tanda protes...aku dah laaa memang tak leh blah punye ngan2k, ttibe lcturer ngajor tentang akta2 islamic finance lak petang2 camneh...seolah2 ade konspirasi untuk buat aku tido dalam kelas je neh...

Tapi selaku orang hebat, aku tetap gagah cuba bertahan....mate yang kuyu aku bukak luas2..konon2 nk fokus kat ape yang lcturer ajar laaa...tup tap tup tap...sdar tak sdar membe sebelah aku gerak ajak balik..lecture da abes...Cit!!!Tetido jgak aku rupenye...siap membe aku kate berdengkur dengan penuh penghayatan lagi... ~

Damn...

Yang paling tak leh blah...ade pompuan yang duk 1 row ngan aku, siap cakap "good morning" lagi tuhz...saje je mau perli aku..kalu ikot ati, nak je aku kiss bagi air liur basi aku neh kat die...tapi sebab iman aku masih tebal, aku senyum simpul je...sambil tangan2 aku senyap2 menunjukkan jari tengah.. :)

2 comments:

  1. Best best.
    Banyak unsur propa dalam entri nih.

    Motif belajar akta islamic finance tapi nak kiss anak dara orang??

    ReplyDelete
  2. tah safi nie...melampau laa tuh..nk kiss anak dara org plak..isk

    ReplyDelete