Tuesday, August 31, 2010

BeRBuKa II

Hari neh hari yang best...berbuke kat Alamanda ngan membe2 baik aku time kat USM dulu...

Kpet, Cha'a, Sop..tuhz bukan name name sebenar diorang...tuhz name manje jer...even sekor2 xde lasong gaye manje, tapi unik je name manje diorang kan..haha

Kami neh kalu nak cite perangai2 pelik kat U..memang banyak..diorang neh aaaa membe2 yang slalu skali ngan aku ponteng klas, isap rokok, usha awek, g jamming n g pekena orang..hehe..cume mayb diorang nasib xbaik sket time studi dulu, even tahap kemalasan kitorang same2 tahap dewa, tapi alhamdulillah aku boleh grad on time...diorang xbrape bertuah coz tersangkut setahun..

Pernah dulu time 1st year, punye laaa dajal diorang neh...diorang pakat ramai2 sabotaj aku time final exam sem tu..time aku studi, diorang gilir2 kaco aku ajak g lepak laaa, dengar lagu laaa, borak laaa...bile aku da rilek2, diorang slow2 pakat g studi..kononnye diorang nak pintas pointer aku laaa...hehe...tapi nak wat camne, aku neh memang berdaulat, rancangan jahat diorang terkena batang idong sendiri...aku ilek je pointer aku mencanak2 sem tu, pointer diorang lak yang turun gile2...haha

Tapi neh smue kisah dulu...skang smue da ade kerjaya masing2...sorang kije TM, sorang bisnes sendiri,n sorang lagi lak kije Khazanah..Alhamdulillah,smue da ok kerja...cume perangai still macam dulu...bab usha pompuan no. 1..malu je aku kuar ngan diorang tadik..

Erm, bukan aku tak suke pompuan..cume, aku kan setia...Ahakz~

No comments:

Post a Comment