Sunday, August 8, 2010

KePEnAtAN

Kepenatan semalam masih terasa....
Sepanjang petang lepak di midvalley...tengok cerita "Despicable me"..Well, cerita yang sangat beshhhh! Jalan crite nye memang tip top...menarik n lengkap dengan message... geng2 pompuan lak mest tertarik dengan watak 3 orang bdak pempuan yang comel dlm cite neh...n makhluk pendek warna kuning tu...sangat comel n klakar~
Pendek kate, 4.5 out of 5 star!
Check out the trailer here -------> http://www.despicable.me/

Sepanjang malam lak lepak makan2 ngan membe2 matrix kat Pok Ya Chinese Muslim Restaurant. Tak sure exact location kat mane, tapi somewhere kat Ampang laaa. Makanan yang disediakan sgt laaa macam2..makanan melayu ade,makanan cina pon ade...n smuanya dijamin HALAL..lagi menambahkan ksedapan,bile ade orang lain tolong bayarkan..memang memboyot je prut time tuhz.hihi... (bkan prut aku laaa.prut org lain yer...aku tough..haha....)

Nway,thanx khasanah coz sudi blanje kitorg semue! Moga murah rezeki n bleyh blanje lagi pasneh :p

Lepas tu lepak kat KLCC...memang sangat cantik malam2...Sangat terang ngan lampu, n mcm2 jnis orang leh jupe..nk jadi ke crite, kat situ aku tjumpe ngan MJ..errrr, btol MJ..tp bkan MJ yg da arwah tu, tapi klon die...peminat-kipas-susah-mati MJ branch kat Malaysia..hehe...kjadah tgh2 malam duk kat KLCC pakai spek mate itam..tp aku tgk,ramai gak pminat die yg tangkap gamba ngan die...cume aku xtmasuk list laaa..kl ade kamera,mau aku join gak~
Add Video

No comments:

Post a Comment