Sunday, August 29, 2010

BeRBuKa

Herm...ade lbeyh kurang setengah jam lagi untuk berbuke poser...

Spatutnye rini berbuke puase same geng2 matrix dulu...tapi xdpt join coz ksian kat adik aku kang kene buke sorang2...again, hanya tinggal aku n adik aku je kat umah neh..parents aku g umrah rini..baru pagi tadi anta kat KLIA...insyaAllah 1st day rayer tuhz diorang balik Malaysia da...moga2 semuanya selamat,ameen..

Esok kelas pon da start...tapi jadual masih xde ngan aku lagi.wak2 daftar subjek ritu lupe lak nak amik...esok laaa baru salin balik..lagipun nak kne jumpe pegawai tu jgak sok, coz ritu aku register 6 subjek untuk sem neh..tapi bile balik umah, buke tenet, hanye ade 5 subjek je yg officer tu daftarkan untuk aku..tak pasal2 esok aku kne g jupe die balik untuk daftar subjek 1 lagi tuhz...adoiii,bende simple pon nak kne wat 2 kali...

Nway, after rayer neh ade projek ngan membe aku...projek video klip..saje gatal punggung nak try bende baru...Konon2 nak wat video klip ngan aku laaa sebagai heronye..haha~

Am, plan kite set eh 16 nant..Anis pon ok je nak join..HERO muda bakal beraksi...wachhhaaa!

1 comment:

  1. Wah, dah siap mempromosi diri dah ko kat sini. Okeh. Abis la Anis kena rampas dengan aku dalam video klip tuh!! Haha

    ReplyDelete