Monday, August 30, 2010

JaNGaN PaNDaNG BeLaKaNG

Ding Ding Ding...

Jam sudah menunjukkan pukul 12 malam...aku tengah buhsan gile tak tau nak watpe neh..nak tido, da tido banyak lak ptang tadi...so, aku amik keputusan lepak depan tv..tekan remote, cite drama melayu yang ntah paper...bukak TV3, nightline lak...aku tekan punye tekan remote tuhz, ttbe terlekat kat 1 cenel neh...pasang crite "Jangan Pandang Belakang" tengah2 malam neh..cantik tol~

Aku lak...bajet gagah berani, layan je laaa cite neh sorang2..adik aku da tido...konon nak bagi feel lagi, aku tutup lampu..baru feel tengah2 malam tengok cite antu camneh dalam gelap kan..lagipon, alaaa....cite hantu melayu je pon...ape laaa sangat..wat geli2 sekali skale nak gelak leh laaaa...

Baru 5 minit tengok cite neh, aku da start tak duduk diam..bulu roma da start naik da sket neh (bulu lain mantain je yer)....kulit neh trase tebal je meremang....Lepas 10 minit, peluh jantan da mule keluar...tangan da sibuk cari bantal nak pluk..tindakan refleks nak menenangkan diri agaknye..

"Bulan puase mane ade hantu2 neh..smue kene ikat da"..Saje aku cakap cam2 nak pujuk diri yang da tergugat ngan cite neh...padahal, lutut da bergetar da..mnahan rase nak terkucil..nak ke toilet pon duk pikir 2 3 kali..

Nak jadi ke crite, sepanjang cite tuh aku memang tak brani nak tengok kiri kanan..kang nampak bende pelik2, mau terjerit kepondanan lak aku tengah2 malam neh...

Kesimpulannye, cite neh memang best..da lame da tak tengok cite melayu yang berkualiti camneh..sebenarye, aku neh memang jenis suke tengok crite hantu...tapi last skali aku btol2 feel tengok cite hantu ialah bile aku tengok EXORCISM..yang emily rose tuhz..memang terbaik cite tuh!

And walaupon neh kali kedua aku tengok cite Jangan Pandang Belakang, tapi feelnye masih menggetarkan jiwa..Bravo bravo! Kejantananku sekali lagi teruji malam neh..haha

p/s : kalu korang terase nak gelak kat aku, gelak laaa...cume sebelum gelak, korang try aaa tengok cite neh dulu..sorang2 tgh malam, tutup lampu, n fokus btol2 tengok cite neh..kalu korang leh tetido time tengok cite neh, baru korang ade hak untuk gelakkan aku...

No comments:

Post a Comment