Saturday, August 21, 2010

KaMPuNg

Hari ini aku spend mase layan nenek aku je kat kampung neh...yer,aku berada di kampung!

Last sekali aku balik time rayer tahun lpas...giler laaa, nyaris2 stahun da xbalik tuh. rindunye aku kat kampung neh...leh jumpe makcik aku, leh jupe nenek aku, n plg besh coz leh mkn masakan kampung....bselera gile aku sahur tadi...nyum nyum...tapi skang da zohor, da jadi lapor balik da...ini bukan merungut yer, cume pemberitahuan :)

Kat kampung neh banyak yang best...kat cni tenang je rase..sgt sesuai untuk menenangkn minda aku yang tgh serabut skang..semalam aku sampai lbeyh kurang 3 4 pagi gak laaa..tgh2 laju bwk kete tuh, sempat laaa tserempak dengan sekeluarga babi hutan...ada bapak babi, ada mama babi nade 4 ekor anak babi yang kecik2...xtau nak rase pe...nk kate comel, cam geli lak...tapi, agak cute laaaa..haha

Yang paling best kampung aku neh....coz name die agak unik..Kampung B.U.T.U.T...dalam bahasa arabnye, ba wau ta wau ta...xde "nun" or "n" di antara perkataan2 tuhz yer...jadi agak kontrobesi sket name kampung neh..time skolah2 dulu, bile orang tanye name kampung, aku senyap je maleh nak jawab...kang xpsal2 aku kne bantai gelak ngan diorg...cis~

No comments:

Post a Comment