Tuesday, August 24, 2010

MaAf~

Entri ini KHAS di buat utk drebar savvy biru n alza putih...

*Identiti pemandu gagal dikenalpasti...no plat juga gagal dikesan..

Untuk para pengguna lebuhraya PLUS dari Sungai Besi menghala ke Seremban pada malam ini jam lebih kurang 10.30 malam...Saya ingin meminta maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki di atas kesulitan yang berlaku...Terutama kepada pemandu savvy biru n alza putih yang "terkena" dengan saya...

Saya tidak sedar tentang apa yang berlaku, sehingga sekarang saya masih gagal untuk mencari punca kenapa perkara itu berlaku..Walaupon saya tahu para drebar tidak membaca blog saya, tapi entri ini khas untuk menyatakan kekesalan atas insiden malang tersebut.

InsyaAllah, saye berazam tidak akan mengulanginya lagi...

No comments:

Post a Comment