Friday, August 20, 2010

AlHAmDuLiLLaH



Tadi lepas semayang jumaat, dapat 1 message dari seorang kawan..

" Salam, results mcm mana?"

Eh,da keluar result ke??? Ingatkan lambat lagi. Rupenye dah keluar dah ari ni...Nampak sangat tak brape nak concern tentang hal2 akademik neh kan..aduyai, kalaulah mak aku tau perangai anak teruna die neh, mau die merajuk boikot xnak masak time berbuke nanti.huhu..

Ttibe aku teringat lak wak2 zaman dulu2...time tuhz, sem 2 kat INCEIF baru nak bukak..wak2 tuhz,aku memang main2 sket..tapi nak jadi ke crite, btape punye laaa aku jnis xamik tau psal studi, sampai kelas da start sminggu pon aku xprasan..student2 kat sane siap ingat aku da bhenti blajar da pon.....truk tol aku time tuhz..

Mujur laaa ade kawan aku yang bagitau kelas da start..kalu tak, mau sampai ke rini aku still duk cuti lagi..huhu

Nway, untuk result sem neh alhamdulillah aku lulus smua...tapi,xde laaa rase xcited mane pon.biase je laa...cume sem depan aku agak takut sket coz sangat mencabar fizikal n minda aku..subjek2 yang susah n assignment2 yang banyaak...Ya Allah, berikankah aku kekuatan untuk mengharungi sem depan...ameen~

1 comment:

  1. tkutnyer aku dgr citer ko..xjd la nk futher study kt sana..huuhu

    ReplyDelete