Wednesday, July 14, 2010

AKu BuKAn aKU~

Jam sudah menunjukkan pukul 11.45 malam..penat dan mengantuk~

Aku baru je sampai di rumah..baru pulang dari KLIA menghantar mak ayah aku yang ke UK atas urusan kerja selama 2 minggu.nampak gayernye...dalam 2 minggu neh,aku meneruskan kehidupan bertemankan megi ngan sardin je laaa....huhu

Tolong2 kepada kaum wanita di luar sana...kalau memasak tuhz,masak laaa lebih yer...leh laa aku tumpang sekaki..kalu tak boleh skaki,dapat tumpang 2 kaki pon jadilah..hehe...konform berpuasa laaa aku dalam 2 minggu neh..alhamdulillah,dapat pahala lebih..

Entah kenape,rase sunyi je rumah neh...Walaupon sebelum ni,xde laaa nk kate bising sangat kat umah..masih same je rase...tapi malam neh,macam lain...rase macam ade sesuatu yang tak lengkap dalam rumah neh...

Aku menjenguk ke bilik adik aku..semua da lena dibuai mimpi..aku kacau2 diorang,jeles tengok diorang syok je tido (iye,aku abang yang jahat~ haha)..tapi semua macam malas je nak melayan aku..nampaknye,tinggal aku sorg je laa termangu2 mati kutu sorang2..

Nak buat ape yer???

Aku duk dalam bilik salah,duk kat ruang tamu salah,duk depan tv pon salah..macam semue aku buat,ade je yang tak kene..isy,plik aku neh...memang macam da bukan diri aku je malam ni..hati neh memang terase cukup sunyi...herm,kenape yer..

Oh,tidak...adakah ini petanda aku rindu akan mak ayah aku???sedangkan xsampai 2 jam lalu aku berpisah dengan mereka....aaarghh,malunya aku untuk mengaku...nampaknya aku masih lagi seperti budak kecil,macam dulu dulu...
*gambar sekadar hiasan

p/s: "aku" di atas bukan merujuk kepada aku yang sebenar...aku bukan anak manja.aku lelaki,yang teguh hatinya...betol,ini bukan cerita tentang aku :) peace \ /

7 comments:

  1. Senior maths ko yang best :)July 15, 2010 at 3:12 AM

    Sudeh..
    ko anak manja sebenarnya

    ReplyDelete
  2. senior math aku yg best : kan da bgtau..neh bukan kisah aku...percaya laaa..hehe

    rai : xde ape yg nk dimalukan..

    tra : ko pon same je ngan aku tra...mcm aku xtau..haha

    *senior2 aku smuenye prasan2 blaka... :)

    ReplyDelete
  3. 'gambar hiasan' tu dah cukup utk menjawab kenapa anda sunyi hahahahaha- kak mariani vokkk

    ReplyDelete
  4. KAAKKK MAAARRRIIAAANNNIIII....
    wahh...vok gituhz yer skang...lame xdgr cite..

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete