Friday, July 30, 2010

GaMe

Waktu cuti memang laaaa sangat besshhh........

Xde orang nak marah kalu nak tido 5 hari 5 malam...tido pon lena coz xde ape da nak pikir...xde riso pasal assignment,klas,exam,etc...even nak tengok tv sampai lebam biji mate pon xde masalah..sungguh bahagienye nikmat cuti neh..setelah penat otak neh diperah selama 2 bulan,dapat jugak die berehat rini..

Tapi otak aku agak kesian...coz die xdapat rehat..semalam tdo 3 jam jerrrr.neh semue aku nak salahkan kat game yang aku baru discover semalam neh..name game neh "evony".kire macam online free game laaa...game neh mmg besh.kire macam kite jadi samurai,then kite kene develop bandar neh n bina kedai,askar,ladang,n mcm2 lg laaa...kire macam datuk bandar btol2 laaaa...yg paaalllinnggg besh,kite leh attack orang.so,kalu kite mnang,kite leh rampas semue tanah n ladang2 die..muahahahaAku neh jarang yang amat minat main game...kalu main pon,satu jenis je,which is game bola...tapi game neh,mmg aku addict abes laaa..kite tengok je laaa sampai bile aku bertahan dengan game neh yer...hehe

ATTACK!!!!!

KILL! KILL! DIE! DIE!

No comments:

Post a Comment