Saturday, July 10, 2010

A GiFT @ A cURsE????


Yo wassup2....
rini aku nk crite sket psal video membe aku neh..aku br tgk,pergh...kagum gile...srius,aku kagum...aku yg bongok (kureng pengetahuan) bab2 IT neh mmg kagum laaa kat org yg pandai wat video2 camneh...haaa,b4 tuhz,pd rakan2 yg nk tgk vid ape lg yg si amri neh wat,leh klik kat cni---> http://www.youtube.com/results?search_query=amri+down&aq=f
btw,entri yg aku nk tulis neh xde kaitan pon ngan video kat atas.saje ltak nk kongc video best neh nagn korg smue...aku cume nk “highlite”kan soal perangai sesetgh dr kite neh yg jnis suke condemn org,padahal die pon xde laaa bagus mane pon..mmg ade spesis jenis manusia yg mmg dilahirkan ke duine neh smate2 nk sakitkan ati org je kije..dalam suke ckp buruk ttg org len,ade jnis yg mmg gifted lg hebat,siap tambah perasa baik punye nk bg kutukan tuhz makin kaw-kaw...

sifat suke condemn neh leh kate kat mane2 mest ade laaa...kat dlm newspaper,tv,even dlm blog skalipon.sorg blogger neh kate blog neh bodoh mcm sampah,then tuan punye balas laaa kate blog org tuhz lg bodo tahap najis...then mule laaa mcm2 perkatan2 yg xsdap didgr mule kluar..xluak pon duit dlm wallet tuhz kl kite xkutuk die.ko xsuke blog tuhz,ko g bace watpe...byk lg org len yg suke...neh tak,punye laaa semangat tulis komen panjang2 jadi juri awam kutuk org len..ape manfaat kat die pon aku xpaham...lain laaa kl duit dlm bank tuhz jadi bertambah2 sbab kutuk org,kl cam2 aku pon nk join..neh tak,xde kaitan ape2 pon ngan die..tp die yg cbuk2 lbeyh2 kate itu ini kat org lain...katak dlm tempurung pon jadi plik dgn prangai manusia mcm neh..haisy!!manusie manusie...~

*entri neh xde mrujuk kat sape2,xde kaitan dgn yg idop ataupun yg sudah meninggal dunie..sekadar peringatan untuk kite smue..peace \ /

No comments:

Post a Comment