Monday, July 26, 2010

HaRi yANg MeNArIk!!!

Hari ini...aku exam pukul 9..

Aku bangun celik mate pukul 6,tp mayb sbab aku tdo lwat (around 3am),aku pindah port dr atas lantai ke atas katil n sambung tdo balik..bangun2 da pukul 6.40...masih sempat lagi nk rileks2...perjalanan abes kuat pon sejam je..

Nak jadi ke critenye.....yang sejam tuhz da jadi 2 jam laaa plak...jalan jam truk gile coz of accident.diorg neh cantik plak carik mase nk accident time aku nk cpat...tp insaf gile aku tengok beb,4 buah kete...n myvi tuhz mmg hancur abes laaa..mmg aku saspek myvi tuhz jd sandwich laaa....
HARAP MAAF!GAMBAR TERPAKSA DITUKAR KERANA TIDAK SESUAI UNTUK TONTONAN UMUM

Stuck kat situ dkat 30 minit gak laaa...sdangkan spatutnye 5 minit je(standard aku).10 minit abes lembab(standard makcik2)...da elok lpas kawasan eksiden tuhz,ttibe rase nk terkucil lak...adoi,da laaa tgh jam.terpakse aku tahan n kepit spenuh ati xnak bagi paip bocor....muke wak2 tuhz memang ketat je...sbab duk mnahan kan..haha..

*contoh muke orang menahan...muke anda,bagaimana???

Tup tap tup tap..

Akhirnye,sampai gak kat tempat exam tuhz...wak2 tuhz da pukul 9.20..aku xpeduli ape da..dalam otak aku pikir nak jawab exam je,lambat xlambat blakang kire...aku masuk,amik stationery aku,trus duk kat tempat aku,then trus jawab...mmg xsempat nak amik nafas kot...cuak da muke pengawas peperiksaan aku bile muke aku da nek biru..haha..tipu je~

Alhamdulillah,dapat gak jawab dengan baik..Walaupon xde laaa sempurna,tapi kire baik laaa jgak...Setiap ape yang berlaku kat aku pagi tuhz,pasti ade hikmahnye...

*berazam untuk pergi ke toilet dulu setiap pagi before kuar umah... peace \ /

No comments:

Post a Comment