Thursday, July 29, 2010

BaCK 2 NoRMaL

MERDEKA! MERDEKA! MERDEKA!

YEAH!!!!!
exam sudah abis..pasti aku akan mempunyai mase yang sangat banyak untuk buat ape je yang aku nak wat...erm,tp stakat neh,xde ape pon nak wat...slain berazam untuk start studi awal subjek sem dpan...haha...nerd~

Btw,mak ayah aku pon da balik....so bleyh laaa aku menikmati makanan umah.da buhsan da makan makanan kedai...wekkkkkk,nk muntah da.hehe...oh yer,umah pon perlu dikemas coz nant mak aku bising...anak bujang die duk umah,abes da macam tongkang pecah umah neh...haha...sory mum,bz ngan exam~ *alasan je sbnarnye :p

Ape nak wat yer time cuti neh???
-plan vacation kat UK ngan senior math aku yang best
-men game online yang aku br discover mlm neh
-n last but not least,berazam untuk tambah berat badan :)

agak2 leh x dpt body macam neh dalam mase sebulan????auwww....hahahah

1 comment: